Dostawa
Jaki jest czas dostawy?
Dbamy, by Twoje zamówienie dotarło ekspresowo. Paczki opłacone do godziny 14:45 (InPost) wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a w większości przypadków docierają one już kolejnego dnia roboczego.
Czy da się określić dokładną godzinę doręczenia paczki?
Godzina dostawy zależy od pracy kuriera i niestety nie możemy jej przewidzieć. Aby zyskać pełną swobodę, polecamy Paczkomaty InPost – paczki są tam przechowywane 48h i możesz je odebrać o dowolnej porze, 24/7.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Dla Twojej wygody udostępniamy opcję odbioru osobistego w Warszawie – Zwrotnicza 6. Wystarczy wybrać tę formę dostawy podczas składania zamówienia.
Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę – jak postępować?
Dbamy o to, by Twoje zamówienie dotarło w idealnym stanie. Jeśli jednak paczka zostanie uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera oraz przesłanie nam informacji drogą mailową. To wystarczy – my zajmiemy się całą resztą i dopilnujemy, by reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie.
Płatności
Czy wystawiacie faktury „na termin”?
Opcja faktury terminowej dostępna jest dla zamówień hurtowych. Dzięki temu nasi partnerzy biznesowi mogą liczyć na wygodne i elastyczne warunki współpracy. Przy zakupach detalicznych stosujemy płatność z góry lub za pograniem.
Czy jest możliwość wystawienia faktury za zakupy online?
Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT dla firm za dokonane zakupy. Należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.
